miercuri, 18 martie 2009

Sincer, nu mai stiu exact cum a inceput totul. Cred ca am aflat de Freecycle de pe un alt grup la care eram abonata. Mi s-a parut interesata ideea asa ca m-am inscris si eu in grupul de discutii. Inca din timpul facultatii mi-a placut sa ma implic in tot felul de actiuni organizate de ONG-uri asa ca, imediat ce am auzit de actiunea initiata de Freecycle in preajma Craciunului, mi-am oferit ajutorul, in limita timpului disponibil. Stiu ca au mai fost actiuni si inainte (plantarea copacilor), dar nu m-am putut implica deoarece majoritatea weekendurilor sunt plecata din Sibiu.

Asa, sa revin la Targul de Craciun. M-am dus la prima intalnire destul de reticenta deoarece nu stiam cine mai participa, ce vom discuta. Am ramas placut surprinsa cand am constatat ca erau cativa cunoscuti din facultate sau de la locul de munca si unii pe care ii stiam din vedere. Nu stiu cum li s-a parut celorlalti, dar eu m-am simtit foarte bine si chiar daca eram la prima intalnire cu ei am simtit ca fac parte din echipa. Actiunea a fost reusita, putea sa fie si mai bine daca eram mai multi voluntari dispusi sa stam in fiecare zi in Piata Mare la stand. Oricum, eu cred ca a fost un bun inceput, anul acesta vom stii mai bine cum sa ne organizam.

Cred ca cei care nu au facut niciodata voluntariat nu pot sa-si dea seama ce sentimente frumoase te incearca in acele clipe. Probabil depinde si de firea fiecaruia, dar recomand cu caldura oricui sa incerce macar o data sa ajute pe cineva dezinteresat, fara sa astepte ceva in schimb. Pana la urma asta e si ideea Freecycle, de ce sa depozitezi sau sa arunci obiecte de care nu mai ai nevoie cand ele pot fi de folos altora. Stiu, nu castigi nimic material daca le donezi, dar multumirea sufleteasca e suficienta, dupa umila mea parere.

Voi reveni cu un post legat de primele obiecte donate/primite prin intermediul Freecycle. Pana atunci, pe curand!

Un comentariu: