vineri, 6 martie 2009

Freecycle® Sibiu - începutul

Vara lui 2008… Navigam pe internet. Eram pe pagina Asociaţiei “Bate Şaua să priceapă Iapa” din Bucureşti. Citeam despre un eveniment organizat de “Bate Şaua” şi mi-a sărit în ochi logo-ul Freecycle, care conţine şi o bicicletă. Practicarea ciclismului fiind un hobby de-al meu, am intrat pe pagina Freecycle® Bucureşti, crezând ca voi găsi informaţii despre ciclism. am găsit, de fapt, un grup yahoo prin intermediul căruia bucureştenii ofereau sau căutau diverse obiecte, obiecte de care nu mai au nevoie, obiecte pe care, în loc sa le arunce, preferă să le dea celor ce le folosesc. Mi s-a părut o idee excelentă; l-am contactat pe owner-ul grupului, întrebându-l cum pot crea un astfel de grup şi la Sibiu. Mi-a dat un link ce aparţine paginii freecycle.org

Am urmat apoi paşii descrişi pe freecycle.org; după câteva zile – o săptămână, m-a contactat un voluntar din SUA; am schimbat câteva email-uri cu informaţii (despre mine, din partea mea, despre cum sa creez grupul, din partea ei), grupul Freecycle® Sibiu a fost aprobat şi a fost „lansat” pe internet în 21 august 2008.

Următorul pas? Am invitat prietenii şi colegii să se alăture grupului. Apoi am trimis un comunicat de presă către presa sibiana. Primul articol a apărut pe sibianulonline.ro. Al doilea, pe monitoruldesibiu.ro. În circa 5 săptămâni grupul Freecycle® Sibiu a ajuns la 100 membri.

Primul produs s-a dat pe 1 septembrie 2008; a fost un monitor de calculator, de 14”. Au urmat altele, de la încărcător de telefon mobil, la geantă diplomat, veioză, până la animale sau obiecte mari de mobilier.

Acesta a fost…începutul… Povestea continuă, bineînţeles; în episoadele viitoare ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu