luni, 9 martie 2009

Primul produs

Aveam pe-acasă un monitor încă bun, pe care-l schimbasem doar pentru ecranul prea mic, de 14". Aşa că am pus mesaj: "OFER: monitor 14" ". După câteva zile, unul din colegi m-a contactat si mi-a spus ca are nevoie de monitorul respectiv pentru cineva. Ne-am întalnit după serviciu, i l-am dat si uite-aşa au fost trei oameni mulţumiţi :) : eu, c-am scapat de monitor fără a-l arunca şi că "s-a spart gheaţa" pe grup (primul produs a fost dat, yupiii!), colegul meu, căci a putut ajuta pe cineva, şi persoana respectivă, fiindcă a primit gratis ceea ce avea nevoie.
Nu-mi mai aduc bine aminte care a fost al doilea produs dat pe grup, cred că era un încărcător de telefon mobil. În schimb, îmi aduc aminte de primul produs primit de mine, precum şi de următoarele două produse pe care le-am oferit. Primul produs primit de mine (de altfel, şi singurul până acum) a fost o lampă orientală. L-a oferit Adela Mohanu, cea care a scris primul articol in presă despre grupul Freecycle® Sibiu (observaţi laitmotivul postului: "primul-prima" :)) ).
Nu stiu câţi dintre voi ştiu de existenţa "Clubului LEO Sibiu" sau câţi ştiţi ca sunt membru al acestui ONG. Ce vreau să vă spun, însă, e că am invitat-o pe Adela ca moderator al unei întâlniri LEO. Ce s-a întâmplat la şedinţă şi cum s-a descurcat Adela ca moderator :) nu are aşa mare importanţă; important e că aşa a aflat de acţiunile noastre, printre care şi cea de plantare copaci în Ştrand. Acţiune la care a şi venit, împreună cu soţul ei care a propus participarea Freecycle® Sibiu la Târgul de Crăciun 2008.
Staţi pe-aproape pentru a afla ce s-a mai întâmplat :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu